Tjänster

Det finns ett populärt namn för vår arbetsmetod och det kallas virtuell assistent. En virtuell assistent kan också benämnas som administrativ assistent, administratör, ekonomiassistent, redovisningskonsult, sekreterare eller chefsassistent för att nämna några. Denna tjänst är mer etablerad utanför Sveriges gränser men vi ser att behovet stadigt växer här hemma.

Men vad är egentligen skillnaden mellan en platsbaserad och en webbaserad/online tjänst? När vi talar om den första varianten möts man självklart ansikte mot ansikte, medan vi i den webbaserade varianten hanterar arbetsuppgifterna genom teamsmöten, webbaserat arbete och telefonsamtal. Själva arbetsinnehållet är dock detsamma.

Vårt arbete är i huvudsak webbaserat och vänder sig till kunder i hela Sverige. Vi hanterar vår verksamhet genom Fortnox och använder Fortnox Byråpartner för bokföring samt AGOY för bokslut.

Fördelarna med ett virtuellt kontor är många. Man sparar tid och resor, kan ha möten oavsett var man än befinner sig och det är definitivt mer miljövänligt. Vi driver vår verksamhet från våra egna kontor, vilket gör att vi kan vara flexibla och anpassa oss efter ert företags behov.

Vårt främsta mål med vårt företag har varit att skapa det vi själva upplevt saknas på marknaden. Vi strävar efter att vara både innovativa och personliga. Vår målsättning är att vara er samarbetspartner snarare än en opersonlig tjänsteleverantör. Vi är ett företag som både utvecklas innovativt och har hjärtat på rätt ställe. Vi följer vår ledstjärna och trampar inte på i någon annans gamla spår.

Om ni inte hittar den specifika tjänst ni söker i vår beskrivning, tveka inte att höra av er till oss. Vi har en bred kompetens och om vi inte kan erbjuda det ni behöver, har vi förmodligen en bra kontakt som kan hjälpa er.

Vi som arbetar i företaget har en gedigen erfarenhet från olika branscher och arbetsområden. Vi har arbetat främst inom kontor, reception, kansli, hotell och restaurang med uppgifter som inkluderar ekonomi, löner, personaladministration, registrering, kundhantering, kundtjänst, receptionisttjänster, bokningar och mycket mer. Dessutom kommer vi att inkludera Paralegal-tjänster i vår repertoar från och med juni 2024.

Om vi nu kort ska sammanfatta våra tjänster så kan vi hjälpa er med:

Osäker på att det ni söker inte omfattas av detta? Ingen panik. Vi har som sagt en väldigt bred repertoar och ett mycket gott kontaktnät. Har vi inte tjänsten införlivad i verksamheten så finns alltid möjligheten att lägga till den i vårt utbud.